T G I F

Igår var jag redig och tog ett vuxet beslut. Var tvungen att göra mig av med massa onödiga utgifter, allt som gick att bli av med iaf. Så jag var bland annat tvungen att stänga av mitt internet.
Det var så segt och dåligt ändå och Emma har ju på hennes dator så jag får låna den, men det är så tråkigt när man är van att ha det. Jag kommer nog så småningom att avsluta hennes också.

Var även tvungen att sätta stopp för WSPA då jag skänkte pengar till dom varje månad. Fast det är ju ganska puckat att skänka pengar när man knappt har något att leva av själv kanske. Fast djur är något jag prioriterar högt så det är väl därför jag fortsatt att skänka fast jag egentligen inte haft råd.

Jag står även för ett abonnemang som Fredrik har, men det kan jag väl se mig i stjärnorna efter att få pengar för.
Ja ja tråkigt beslut, men det blir väl förhoppningsvis bättre så småningom.

Annars så är livet underbart. Jag och Emma har det bra.
Idag var det final på Talang. ELA (Emma Linnéa Amanda) var jätte bra, men det fanns ju några som var bättre så vi får väl se hur det går. Jag tycker att dom var skit tuffa som vågade ställa sig och dansa framför alla ungar och lärare. Det var från förskoleklass upp till femte klass. Kommer nog att ladda upp ett klipp på youtube sen som jag lägger ut. Patric var också med och titta han var nog stolt över sin dotter tror jag.

Nu måste jag hämta Emma i skolan.
Uppdaterar kanske senare.

Ha en bra dag alles!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad du menar med att behöva säga upp saker.. Själv har jag oxå en billig variant av internet och den segar :S Men jag får nöja mig med den så länge man får mera pengar :) Hoppas du har en fortsatt trevlig dag!



Kram

2010-05-28 @ 16:45:37
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Är ju så man får göra ibland dra åt svångremmen lite.

2010-05-29 @ 10:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0