Nu tjejer har jag fått till det!!

Se hit! Se hit! Du luktar skit!!

Undra varför jag aldrig kan vara seriös??? Ja det får vi fundera på till någon annan gång.
Iallafall...jag har fått tag på en riktigt utbildad make-up artist, så nu tjejer ni som vill lära er och sminka er så är det dags. Detta är förmodligen bara en gångs erbjudande så passa på nu. Samla ihop alla vänner och bekanta så ordnar vi en kväll.

Jag måste veta hur många som kommer för att kunna bestämma pris med henne. Anmälan är bindande!
Det kommer att kosta en liten summa vet inte exakt nu men återkommer med det så fort som.
Betalningen sker innan och ni får inte tillbaka pengarna om ni inte kan komma sen för jag gör ju upp ett pris med henne beroende på hur många det kommer.

Det blir förmodligen i Trollhättan, ska hitta en bra lokal med bra ljus, vet ni någon så meddela mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0