Nu kom posten!

Ni vet höjdpunkten på dagen. Kommer det någon räkningen så slänger jag bara in den i grannens brevlåda, sån skit vill vi inte ha.
Idag har jag varit och hämtat ett paket. Två böcker om att starta eget, med allt man behöver veta så nu ska här läsas. Var även och hälsade på en gammal vän som jag skrev igår. Det var verkligen kul att ses, vi har som sagt inte träffats på 8 år men ändå var kemin nästan som det var igår. Det är härligt med sånna människor.

Jag har fått klagomål så nu måste jag fråga. Verkar jag arg i bloggen??

För asså va fan jävla idioter som ska hålla på och bete sig och klaga då!!! Asså vilka tror dom att dom är eller?? hähä

Jag ska nog börja med lite mer "haha" och smilisar kanske för jag tror inte alla hänger med när jag är ironisk och sen är det ju tråkigt att läsa en blogg som verkar arg. Fast om jag ska tala om att det är ironi så är det ju inte roligt längre, eller hur?

Jag behöver ett skrivbord! Jag efterlyser nu om någon kanske vill bli av med sitt.

Nä nu måste jag läsa lite är så spänd på böckerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0