En paus på 4 månader!

Welcome back läsare! Did you miss me?????? :)

Det har hänt massor här så jag vet inte vart jag ska börja någonstans.
Kan ju börja och berätta att jag är numera singel. Vi har skilt oss, men jag deppar inte ihop för det. Mitt liv har blivit mycket till det bättre istället.
Har märkt att killar, pojkar eller vad man nu ska kalla dom för män är det ju inte, bra spelar när dom har förhållande för så fort det tar slut så försvinner allt dom sagt.
Jag kan dra ett exempel. Förhållande: Jag gillar inte att hänga på krogen. Singel: Nu har jag inte varit ute på två dagar så nu måste jag till krogen igen.
Kan ju komma med tusen till men vad leder det till.

Innan jag glömmer...jag ska ha en singel kväll hemma. ALLA är välkomna boys and girls, så länge du är singel!!!
Jag meddelar när det blir men ni kan ju lämna en kommentar så jag får se intresset.

Detta är första gången i mitt liv då jag verkligen är helt trygg i mig själv och i min tillvaro som den är. Det här var det bästa beslutet jag tagit på länge. Jag ångrar verkligen ingenting. Om det finns någon där ute (och det vet jag att det finns) som tror att jag träffat någon annan så kan jag säga direkt att det har jag ej. Jag är inte det minsta intresserad av att ha med några boys att göra överhuvudtaget, ja så länge det inte är en vän då.

Och ni då som sitter där och ska tycka och tänka...se över erat eget förhållande innan ni ens ägnar en tanke åt mitt. Det finns så många som hänger ihop med sin partner enbart för att det är bekvämt, det finns även massor som är otrogna så innan ni ens tänker den där tanken ni just tänkte, se till dig själv först.

Nu måste jag söööva för imorn ska jag jobba, men var inte ledsna jag återkommer ju snart igen för nu är jag back for good!!!

Kommentarer
Postat av: Thessa

Hello darling!



En singelkväll hos dig låter som en underbar idé, fast jag e ju tydligen inte singel längre så jag kanske inte får komma ;)...



Jag å alla andra tjejer som läser förstår att det inte finns nån annan i ditt liv men passa dig för å göra såna här inlägg, nånstans emellan raderna står det alldeles säkert att du har en eller kanske flera nya pojkar i ditt liv! =D



Puss på dig å underbart att livet känns bättre trots det jobbiga beslutet!



Love you <3

2010-05-10 @ 11:04:54
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/
Postat av: Merja

Äntligen tillbaka:) Welcome back!

2010-05-10 @ 11:24:20
URL: http://missevil.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0