Minne guldfisk

Hallå elle???? Jag har helt glömt bort att jag börjat blogga igen... ja så kan det gå ibland.
Okej en vecka sedan jag bloggade vad har hänt??

Öhhhh...

Haha ja int mö... Jag har jobbat as usual..igår var det en heldag med städ, tvätt och sortering. Jag gnäller alltid för att jag inte har några skor, jag ska nog sluta med det nu tror jag. Hela hallen var full med mina och Emmas skor. Hon som växer fick ju lägga undan några skor som vi ska ge bort + lite kläder.
Och mitt uppe i sorteringen så säger ungen
- Mamma, jag vill ha en lillasyster....
- Du har en lillasyster, fortsätt städa nu...

Jag ska "låna" kompisar ungar lite mer tror jag, för varenda gång dom kommer så får Emma spelet för att dom bara stökar i hennes rum. När Caroline var här med sina ungar (3 år & 5 år har jag för mig att dom är) så fick hon nog och låste dörren till hennes rum. Hon är rolig min dotter..

Imorgon ska jag jobba igen och på fredag så ska jag hämta mormor i Norge. Nu har hon varit där i nästa 2 veckor så nu vill jag ha hem min mormor igen <3

Uppdaterade mig lite på bloglovin nu. Vissa bloggar är så tråkiga så man kan dö. Varför uppdatera en blogg med endast 2 rader??? Det måste ju vara för att det ska se bra ut att man uppdaterar ofta då. Hellre då att man skriver lite mer och uppdaterar sällan...eller?? Am I wrong???

Idag ska jag åka till Måns. Bästa Måns! Han är så snäll den killen asså.
Sedan måste jag städa färdigt. ORKA!!!!

Nu ska jag kolla arbetsförmedlingen och se om man kanske kunde hitta nåt jobb nånstans i Sverige.

Ha en underbar onsdag alles!


Kommentarer
Postat av: Thessa

Nu e de många dagar sen igen Kicki, hur e d med minnet? Minne tallkotte kanske ;D



Kram <3

2010-05-22 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0