Hungrig som en

Varg??? Heter det väl??

Väntar på att korvjävlarna ska bli klara. Jag slängde in dom i ugnen, stekpannan låg ju i disken jag ska väl inte behöva laga mat OCH diska???? Nån måtta får det ju vara på dumheterna.

Idag har jag jobbat och så var jag ju så smart så jag slog två flugar i en smäll. Jag gjorde en produktvisning på jobbet. Man får försöka att dra in alla små kronor man kan få tag på.
Fick hem mitt paket idag också, jag klantade till det så det har typ tagit 2 veckor för det att komma (det ska ta typ 3 dagar). Jag missade att betala, sen skäller jag för att dom slarvat bort mitt paket.. ja det gäller att ha huvudet på skaft.

Va hos Milla i helgen och hälsade på. Det var så längesen vi sågs, hon har ju inte tid med mig längre. Opererar sig och håller på. Hon tänkte nog att hon skulle bli snygg, jag menar lycka te liksom.
Nej min älskade Milla är ju redan fin. Hon hade en jätte mysig lgh. Kändes inte så pluttig för att vara en etta.

Japp singelkväll en dårå. Visst låter det sköj. Fast det är som du skriver Thessa man ska akta sig för vad man skriver ifall folk läser mellan raderna. För egentligen så är singelkväll kodord för jag och BARA massor med boys, boys, boys!!!! Eller så kanske der betyder jag och Thessa på blinddate???? Eller så kanske det betyder att jag och Thessa har fått ihop det???? Eller kan det vara så att det betyder vad det står??

Imorgon ska jag tvätta heeela långa dagen. Sen ska jag nog kanske hälsa på lilla Måns. En jätte gammal vän sen urminnes tider. Ni vet när dinosarna trampade på jorden.

Oj mina körvar...Nu ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: Thessa

Yes Kicki, you and me against the world! ;D



Girl Power!! Haha



<3

2010-05-10 @ 21:20:35
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/
Postat av: camilla

va e ditt problem?? låt mig vara ful om jag vill haha. =)

du är bara avundsjuk för att jag är så jävla ful!. so long sucker!!: ;) <3

2010-05-10 @ 23:24:30
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0