Vad är det för dag idag eller???

Snacka om vimsig... Bara för att Emma har sommarlov så har jag ingen koll på något. Som tur är så märker jag när det är dags att jobba för då ringer morsan och frågar om jag ska låna bilen.
Då har jag iaf koll på att det är början på veckan. När mormor ringer och vill att jag ska handla, ja då är det fredag.
Idag har jag handlat åt mormor....men det är torsdag meddela Emma mig nu. *surr, surr*

Man kan ju tro att jag har ett väldigt hektiskt liv med tanke på hur vimsig jag är, men då ska jag tala om för er kära läsare att det har jag ej. Idag har jag umgåtts med Emma och hennes kompisar. Sen har jag även vilat middag en halvtimma. Ja man blir ju slutkörd av att göra inget.

Imorgon ska vi iaf till Emmas farmor & farfar och fira midsommar med dom. Eftersom alla mina vänner är borta och upptagna och ingen vill umgås med mig. Men jag gråter inte för det, jag har ju Emma...och hennes farmor & farfar.

Kanske skulle skaffa mig en pojkvän? Näääää, det har jag veeeerkligen inte tid med. Så hektiskt liv som jag har.
Kanske skulle skaffa fler barn? Fast då återkommer vi ju till problem nr 1.

Aha! Jag har det, fler vänner. Jag ska byta bort dom gamla vännerna mot nya friska väldoftande vänner.

EFTERLYSES!!! Vänner i alla möjliga former och storlekar.
Okej inte alla storlekar då kanske. Ni får ju gärna vara fetare än mig så jag slipper att känna mig tjock.
Inte så smarta heller, för jag vill ju inte känna mig dum.
Ni behöver ju inte heller ha för mycket pengar, för jag vill ju inte känna mig fattig (om det nu är möjligt)

Så vart håller du hus, min nya bästis.. Det ska bli så kul att få träffa dig.

Fast tänk om mina gamla vänner vill umgås med mig igen och jag har skaffat en ny bästis då måste jag ju välja och då blir det ju såklart mina gamla, fula, stinkade vänner. För det är ju dom jag älskar så möe <3

Kommentarer
Postat av: ♥ Angeloflove♥

Määähh jag sa ju du kunde komma upp till URSAND!!!

OM du ville men näää skogsnisse som du rä så dööög inte din syster nää näää..

PÖSSS <3

2010-06-24 @ 20:59:44
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se
Postat av: Tuben

Tänkte på dig idag skulle åkt ner till THN med grabben, och matat fåglarna på spikön. Standard grej så..men jag har ju mängder med mobbe nr till dig, maila det nr du använder.

2010-06-24 @ 22:00:15
Postat av: camilla

haha ja passar in på allt är tjockare.. mindre smart och skit ful. =) så då e du smal smart och snygg

2010-06-26 @ 12:51:09
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0