Nu är det dags för måndag del 2

Jag mobilbloggar så kan inte skriva så långa meddelanden. Fortsättning följer... Vart var jag nu då? Ja även när jag skulle ta på honom kopplet så stannade han. Börjar han att bli gammal och lugnar ner sig nu kanske? Det vore ju på tiden isåfall. För i ungefär 7 års tid har jag jagat den där *svär jag en ramsa* hunden. Men äntligen så har han blivit lydig. Ja bättre sent än aldrig, eller hur? :) Annars mår han bra, jag tvättar hans sår och han sköter sig väldigt bra och slickar inte massor på det utan låter det mest vara. Så jag behöver nog inte åka till veterinären iaf. Pjuh.. För det hade nog inte blivit ett billigt besök. Idag är det ju så underbart väder så man vill bara lägga sig ute någonstans vid en sten i en skog vid en sjö. Eller vad är det han sjunger Gessle mannen? I helgen och även idag har jag fått lånat Monica och Haralds (Emmas farmor o farfar) bil. Dom är så snälla som lånar ut sin bil till mig. Det är ju inte alla som gjort det vill jag lova. Jag ska försöka att hinna med att dammsuga den åt dom sen så man gör något snällt när dom är så snälla. Nu ska jag kanske göra någon nytta på jobbet också.... :) Ha en underbar måndag alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0