Mitt i natta

Nu sitter jag här hemma hos Thessa och flummar om mygg och något mer...har redan glömt det. Trött, ja tack!

Har haft kalas för Emma idag, hon var mycket nöjd över kalaset och alla presenter. Om ni inte var bjudna, don't worry. Jag bjöd ingen. Jag är enormt fattig så det var endast jag, Emma, morsan, mormor, Monica & Harald. Patric och Amanda. Det är dom viktigast för Emma ansåg jag, och välja mellan vänner som man brukar bjuda kändes bara dumt. När jag och Emma satt och skrev vilka hon ville bjuda så slutade den listan på 43 pers. Så jag sa bara no way.... Tråkigt när man är fattig men huvudsaken var iaf att Emma var nöjd och det var hon. 

Efter kalaset åkte jag och hämtade Thessa, tog en snabbsväng hem och gav vovvarna mat och gick en prommis. Lyckades låsa mig ute och skrämde vettet ur en tant i min trapp när jag bad henne öppna. Hon var på väg ut på balkongen, men när jag kom springades med hundarna i full sula så drog hon igen dörren snabbare än blixten, men när hon märkte att jag var ganska harmlös så öppnade hon iaf. Sedan tog vi oss en sväng till O'Learys och sen till Backstage. Thessa fick sig en beundrare. Redan efter en halvtimma så hade han bjudit ut henne på bio och kallade henne gumman.

Jag har lånat Monicas & Haralds bil och han ska jobba imorgon så jag måste lämna tillbaka den för han åker till jobbet kl 05:00 så jag tror inte att det är så stor idé att jag lägger mig så nu sitter jag här och flummar istället.

Nu ska jag hämta liten vatten och skvätta på Thessa så hon inte somnar hähähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0