Måndag

Eftersom jag både lördag och söndag vaknade med migrän så valde jag att stanna hemma från jobbet idag för en dag till med migrän och jag tar mitt liv.
I lördags vaknade jag strax innan kl 6 på morgonen med värsta dunket i huvudet, sedan spenderade jag dagen med att försöka sova och spy som en gris.

Jag önskar inte ens mina värsta ovänner migrän, för fy vad det är jobbigt. Igår var det lite bättre med inte bra. Försökte att titta på Christine (The new adventures of old Christine, som det egentligen heter) den serien för mig att skratta så jag viker mig. Kan meddela att jag hade lite svårt för att skratta igår för att jag hade träningsvärk i magen efter att jag spytt hela lördagen.

Idag kommer Måns en sväng. Det har kommit en nytt avsnitt av True Blood som vi följer så då sätter vi ju oss direkt och måste glo på det.
I eftermiddag kommer Merja och Amanda. Emma och Amanda har tjatat i en veckas tid nu om att få umgås, men Merja jobbar, jag jobbar och utan bil kommer jag inte så långt. Skulle ju aldrig falla mig in att sätta mig på bussen till Vänersborg för att tjejerna vill leka. Dyrt och boring.

I fredags ringde det en tant på husbilen. Jag tänkte "underbart"
Vi bestämde att vi skulle träffas dagen efter för att dom skulle få kika mer och ta sig en provtur. Då jag vaknade i lördags och önskade att huvudet kunde kapas loss en stund från kroppen så kände jag inte alls för provtur och massa dumma frågor så jag fick snällt ringa och avboka. När jag ringer så säger damen, jag tänkte precis ringa dig vi har funderat på detta och vill avvakta. GAAAAAAAH!
Måste ta kort på den och lägga ut den på blocket. Orka!

Nu ska jag städa. Började lite smått igår, men nu måste jag bannemig få tummen ur.
Det verkar bli en väldigt fin dag, här är det inte ett moln på himlen.

Förresten, hur många kollade på bröllopet??? Att jag inte torkade ut så som jag bölade. Dom såg så vackra och kära ut. Det var verkligen jätte fint. All lycka åt Victoria & Daniel <3

Ha en bra dag alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0