Hur man får tillbaka sitt ex - försök 1

Kom hem förut och hittade min "ingen reklam, tack"-lapp i trappen. Fredrik (han jag ligger i skilsmässa med) har ju varit här och lämnat lite grejer. Han är väl bitter för att han är dumpad, meeeeen s e r i ö s t!!! Löjlig eller??

Han ljuger som vanligt, som han gjort i alla år. Idag handlade det om att han inte fått några sms alls av mig, men det underliga är ju att jag la hans pass och mina garage nycklar så han kunde låsa efter sig och bad honom slänga in dom uppe hos mig. Och det har han ju gjort! Så det sms gick tydligen fram...

Undra om han tänkte för sig själv när han stod där i trappen..
- Hmm kanske skulle dra ner henns "ingen reklam, tack"-lapp så kanske hon förstår hur mycket hon älskar mig och vill ha tillbaka mig sen.
Jävlas då om du vill jävlas, men kom på något bättre. Detta är ju bara löjligt.

Och sen undrar folk varför jag skilde mig från honom. Han var väl snäll? Ja men det är grisen med när den sover.
Jag har försökt att hålla mig för att säga för mycket till folk om varför vi skildes, för tyvärr har jag ju inte så mycket bra och säga om honom och jag kände att jag ville inte snacka ner honom, men va fääään.
Nu kanske folk fattar hur det egentligen stod till.

När det gäller att ljuga så kan jag ju utan tvekan säga att han är mytoman. Det här startade redan när han var liten och kommer förmodligen aldrig att sluta.
Detta han ljög om nu var ingenting, om ni bara visste hälften av alla lögner så skulle ni kissat ner er för att ni skratta så mycket.

Sen det här med Emma. Han har i 8 års tid klagat och gnällt på Emmas pappa (Patric) som han tyckte var en dålig pappa av hundra olika anledningar, men vart är han själv nu då? Han som aldrig skulle svika Emma?
I början på maj ringde han henne och lovade att dom skulle åka till Liseberg i slutet på maj, början på juni.
Hon har inte ens hört ett ljud från honom sen dess.

Nä detta var sista gången jag nämnde hans namn i min blogg. Nämner jag hans namn igen så är det spöstraff som gäller!

Nu till annat... Idag har jag jobbat. Jag och min ena brukare har matat fiskmåsar. Dom kom en och satte sig på hennes balkongräcke och när jag la bröd på borde så kom han/hon och hämtade det, men var snabb därifrån.
Jag tog kort på den när den var jätte nära men jag får inte in korten i datorn på något sätt så ni får klara er utan det. Fast jag tror att ni sett en fiskmås förut va? Eller? Jag kan ju ha fel, det har ju faktiskt hänt förut, inte så ofta dock....

Nu måste jag gå till affären och hitta middagsmat.. eller så kanske jag kan leva på pulver idag? Pulver diet, inte tjack nu! Man måste klargöra sånt för jag vet ju hur folk pratar och jag vill ju inte spä på mer vatten på deras kran.... näää så heter det ju inte. Vatten på en kran?? Nu börjar ni snart undra om jag verkligen inte har tagit tjack när jag börjar vimsa.

Emma åkte till hennes farfar igår och kommer inte hem förrän på lördag så nu ska jag hitta på något kul. Som igår då jag storstädade Emmas rum, idag kanske jag skulle sortera henne leksaker som befinner sig i mitt vardagsrum för dom störde ordningen i hennes nystädade rum.
Jaaa ni ser vad jag hittar på saker...

Merja skulle komma på torsdag, annars är det väl inte många som vill umgås med en längre. Kanske inte passar när man inte har bil, vad vet jag??

Nääää nu måste jag hämta mami på jobbet. Middagen då?? Åh jag tigger där istället..

Ha en fortsatt wonderful måndag alles!

Kommentarer
Postat av: angeloflove

aaah men då kommer vi på hmm sk avi säga onsdag?

Imorn ska vi tvätta och de skulle ju du med hörde jag!

PUSS

2010-06-28 @ 16:42:11
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se
Postat av: Merja

O så kommer jag idag meed :) You never get rid of me;)

2010-06-29 @ 10:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0