Seg söndag

Idag  har jag verkligen inte gjort nåt vettigt alls. Det blev en lite powernap förut. Just nu väntar jag på Mikael som skulle komma och hjälpa mig byta däck. Palla sånt själv då..
Imorgon kör jag in bilen till verkstan. Hoppas att det är lätt fixat så det inte blir så himlans dyrt.

Emma kom hem för en stund sen. Kastade sig i badet medans hon uppdaterade mig om helgens bravader.
Sedan började hon fråga ut mig om när hon och Fredrik skulle åka till Liseberg... jaaa hur ska jag kunna veta det?? Han lovade ju detta i början på maj...

Nu svarade han och dom hade väl ett bra samtal, men nu lovade han igen att dom skulle åka antingen till Liseberg eller High Chaparall. Det var på tal om att åka någon gång i augusti så vi får väl se hur det blir med det.
Blås henne en gång till and I will kick your ass....

Med honom har jag inte samma tålamod som med Patric. Patric försöker iaf fast det blir inte alltid som han tänkt sig. Och ibland går annat före, men han är ändå hennes pappa så det blir ju svårt att be honom dra.
Fredrik kan få en chans till när det gäller Emma sen är han screwed forever.

Han sa även att han skulle åka förbi fritids imorgon och säga hej till henne. Vi får väl se hur detta slutar...

Nu ska jag fixa kvällsmat till henne så lägger vi väl oss sen om inte Mikael hör av sig snart.

Ha det gött alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0