Måndag hela veckan

Idag är jag på möe bättre humör. Det är faktiskt gött att få komma till jobbet. Lämnade Emma på fritids idag, det är första dagen hon är där sedan skolan slutade. Hon var inte så pigg på det idag och kände sig nog lite obekväm, men hade ju tyvärr inget annat val. Det vore ju trevligt om Patric kunde erbjuda sig någon gång, men det händer väl knappast. Jag hade skickat med Merja garage nyckeln på nyckelknippan igår så jag kunde inte få bilen ur garaget. Så hon fick snällt komma i morse, stackarn. Nyvaken och så ringer jag och stressar henne. Nä nu ska vi gå ut på en promenad det blev ju jätte fint väder idag ändå fast det inte såg ut så i morse. Ha det gött alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0