Måndag 5 juli

Redan juli? Asså fattar ni? Det är knappt 6 månader kvar till julafton. Tiden går så fort. Varför går den så fort? Jag är ju inte gammal... eller? Snart 31, ja om ett halvår då. Ja ja tiden får väl gå då, jag hänger på, det brukar jag ju göra. Svårt att göra något annat kanske. I lördags var vi ju på seminarium med Amway. Camilla var ju snäll och följde med, hon som egentligen skulle åka till Simon (hennes pojkvän) men hon ska åka dit på torsdag istället. Emma ska åka med henne hem så dom får lite egentid utan en mamma som tjatar så dom kan göra vad dom vill, ja nästan :) Igår rensade jag bland mina dvd skivor för jag hade så mycket skit så nu ska det läggas ut på Tradera. Behöver ju få in lite extra cash och då får man göra vad man kan. Nu ska jag och min brukare gå ut och gå en sväng.
Yes nu ringde försäkringskassan och jag får äntligen mig efterlängtade bostadsbidrag!! Underbart! Nu släppte en stor klump i magen.

Kommentarer
Postat av: angeloflove

JUL?! ärru klok är det bara 6 månader kvar shiiit mååste ju börja köpa julklappar då ju...



springer iväg



PÖSS

2010-07-05 @ 19:37:17
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0