Fortsättning följer....

... dom ville gå med honom men det enda svaret jag fick var bara att det var dåligt väder och att Belle är konstig. Detta var bara för mycket för mig. Efter att han i alla år dissat Patric för att han inte tagit hand om Emma och han gör likadant sen och nu detta med hundarna. Jag kommer aldrig att förlåta honom och inte ens ödsla min tid med att försöka argumentera med honom. Jag blir galen på människor som är taskiga mot djur. Det finns alla sorter, dom som aldrig låter sin hund att gå ut, dom som slår hunden utan anledning t.ex för att hunden vägrar att skita eller för att personen i fråga känner sig tuff för att dom vet att ett djur sällan säger ifrån till sin husse eller matte, sen har vi dom som inte är hemma på flera timmar och straffar hunden för att den kissat inne med att stänga in den på dass. Det finns dom som ALDRIG åker till veterinären med sina djur ens. Det är bara bland människor jag umgås eller har umgåtts med. Folk är sjuka kan jag meddela. Men hädanefter tänker jag anmäla allting, om folk vägrar att lyssna. Kan du inte ta hand om ett djur så ska du inte ha något. Så många ggr som jag försökt att prata med folk men dom vägrar att lyssna. Från och med idag så gör jag alla djur till min business. Missköter du ett djur får du en chans av mig att skärpa till dig annars får du bekymmer. Märks det att jag är på krigsstigen idag? Haha Nä annars är livet bra och jag mår bra. Nu ska jag fortsätta jobba... Ha en bra dag alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0