Dags att gå vidare..

Så nu har Fredrik träffat en ny tjej. Tack och lov säger jag... men jag fick reda på det för att hon addade mig på fb... Vet inte ens vem människan är, men det är ju så med löjliga människor. Dom trodde väl att dom skulle få ha lite kul och jävlas lite. Frågan är om det ens är sant, han är ju så löjlig så det är inget som förvånar mig med honom.

Häromdagen fick jag reda på att han hånglade med en brud precis när vi blev tillsammans igen, innan vi gifte oss. Och han hade tydligen gjort mer än så med en när han var i Västerås på cruisingen... och sen kan han med att gnälla på mig vem jag träffar och inte.

Det är ju bara att lista alla saker han gjort och den dåliga sidan överväger den goda med tusentals saker.

It's time to move on... och det gör jag med glädje.

Ha det gött alles!

Kommentarer
Postat av: Thessa

Det gör du helt rätt i. Move on med huvudet högt!! Löv ya <3

2010-07-10 @ 22:12:33
Postat av: camilla

håller med föregående talare!!.

Du är värd nått så mycket bättre hjärtat <3

2010-07-14 @ 09:01:47
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0