Crap Crap Crap

I feel like crap... Vet inte vad det är med mig men något är i görningen..
Kanske för att Fredrik har träffat en ny, vem vet, fast jag vill ju inte leva med honom ändå så egentligen så skiter jag i vilket. Det är väl bara själva grejen att vara själv. Helt jävla alone!!!
Nu kommer ju snart Emma hem så man får lite sällskap, ska bli kul att få höra vad hon har hittat på.

Men det är verkligen pain att vara själv asså...
Fast jag vågade ju att lämna honom och besluta mig för att vara själv, och det är det ju inte alla som klarar av.
Alla har olika anledningar till varför dom stannar kvar i ett förhållande, och självklart förstår man det. Jaa, vissa anledningar. Vissa människor förstår jag inte alls. Det sitter människor och ska berätta för mig hur bra det var att jag lämnade honom, visst det var inte bra på långa vägar, men vågar du syna ditt eget?? Skulle inte tro det.... det gör nog för ont då. Men sånna är ju alla människor, lättare att berätta för andra vad dom ska göra än att lyda sina egna råd.

Ett råd kan jag ge er... startar förhållandet med problem så lär det inte bli bättre med vägen...

Men vem är jag att säga vem som ska göra slut med vem och vem som ska leva med vem. Nä jag låter människor leva som dom vill så länge inte jag eller Emma på något sätt blir drabbade.
En del är ju envetna och vill inte ge upp så cred till er, fast som sagt ibland kanske man inte vet sitt egna bästa.
Nä more power till dom som vågar göra något annat med sitt liv, säger jag!!

Idag har jag haft besök utav Merja..hon var här och tjötade lite och hämtade mina nycklar. Hon är så snäll, imorgon  åker hon ända från Vbg imorgon för att gå ut med mina hundar... de ni!
Ja ibland vet jag nog inte hur bra vänner jag har. <3
They suprice me over and over again..  men det känns ju faktiskt gött att veta att mina gamla vänner som man känt sedan Elvis var the king of rock n' roll fortfarande kan överraska mig. Visst känns det bra att man vet var man har dom, men ändå..

Nä nu ska jag lägga mig och läsa en bok.

Ha det gött alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0