Äkta kärlek

Mitt liv varar bara ca 15 år.
Skild från dej betyder sorg för mej - tänk på det innan du skaffar mej!
Ge mej tid att föstå vad du begär av mej.
Gör mej tillitsfull, ty DU är hela mitt liv.

Bli inte arg på mej om jag inte genast förstår din vilja .. Spärra inte in mej som straff.
Du har ditt arbete , dina vänner och dina nöjen - Jag har bara dej.
Tala till mej , även om jag inte förstår dina ord, din stämma säger mej allt.
Vet du att jag aldrig glömmer vad man gör mot mej?
Om du slår mej, tänk då på att mina tänder med lätthet kan krossa din hand,
men jag använder inte min styrka mot dej.

Ge mej av din tid när jag blir gammal , även du blir gammal en dag.
Stanna med mej när jag har det svårt, allt blir lättare för mej om du är med mej hela vägen.
Håll min tass när jag slutligt somnar in.
Vi möts igen på Regnbågsbron.



Hittade denna text på en blogg så jag snodde den, tyckte den var så fin.

Kommentarer
Postat av: Tuben

Rätt fin, saknar bastarden när man läser sånt sliskigt.

2010-07-09 @ 19:18:39
Postat av: Kicki

Bastarden är på semester nu...

2010-07-09 @ 19:59:44
URL: http://youcanthandlethetruth.blogg.se/
Postat av: Merja

Fin :)

2010-07-10 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0