No London!

Det blev inget London för oss. Om jag hade kollat upp lite mer noga med betalningar och sånt så hade vi varit där nu men det kommer väl fler tillfällen.

Nu är Amanda här (stora) ja lilla är ju lillasyster. Dom har målat naglarna, spelat spel och nu har dom kollat på film. Tror faktiskt inte dom sover än. Sket ungarna!! Ja ja skolan börjar ju inte förrän på fredag.
Haha japp nu kom dom ut "får vi se på en till film" NAAAAAJ!!!  haha

Jag har sett ett par bloggare som skriver om vänner. Dom har haft lite funderingar om vart deras vänner står och sådär..
Jag kan klargöra en sak jag står där jag ALLTID stått. Jag finns här för vem som än vill prata eller vad ni nu vill.
Om jag inte haft tid att umgås med folk så är det för att först och främst så kommer min business. Hur ni än ser på mig och på businessen så kommer jag att lyckas och då kommer jag ha all tid i världen över, men just nu går detta först och kommer att göra ett bra tag till.
Ni som jobbar 7-16, klagar jag på att ni jobbar ofta? Eller att ni ska ta ledigt för att umgås med  mig??
Detsamma gäller för mig! Denna businessen är mitt liv!! Det är bara att förstå, vad ni än tycker och tänker om det så kanske man kunde vara lite stöttande istället. Folk som klagar och dissar orkar man ju bara inte umgås med.
Asså tänk er själva? Varför jobbar du med det? Vad är det för skit? och sen alla andra tusen frågor. Jag har inget emot att folk ställer frågor men jag har däremot något emot att folk inte kan visa respekt.
Jag kan vända på det och säga såhär. Dom som sett businessen och inte agerat därefter förstår jag mig inte på. Men jag låter ändå folk göra sina val, jag är inte här för att bestämma vad alla andra ska syssla med.

Sen när man har tid över så umgås man med familjen. Inte så konstigt kanske.
Och dom dagarna man kanske inte gör något så kanske det är för att man inte orkar att göra något.
Sen är det enkelt. Ni kan mitt nummer och vet vart jag bor om jag får besök ett par timmar så dör jag inte av att släppa businessen den stunden.

Iaf...jag tror att 2010 kommer att bli ett enormt bra år. Jag känner mig så peppad och på g.

Nä nu måste jag sööva.
Om jag inte skrivit det redan så önskar jag alla ett god fortsättning och hoppas att ni får det bästa året någonsin!

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Ja men vaddå? Det är faktist deras val kan man inte glädjas med någon för man gör något bra eller något som man själv känner är rätt?

Då kanske de borde fundera på hur de själva skulle reagera om de var i samma sits?

Himla tur man får träffa dej ofta ändå ;-)

Och SÅKLART är 2010 året då allt vänder!

Yeeeaah!!!

Gäller att bara stå på sig på det man tror på,

och försöka att inte ta till sig det negativa.

Utan vända det till något positvit!

Puss

2010-01-06 @ 15:16:32
URL: http://thenewmezzie.blogg.se/
Postat av: Merja

Måste bara fråga om det är mig du skriver om eftersom jag skrivit om vänner i min blogg??

2010-01-06 @ 20:38:33
Postat av: Thessa

Men varför är ni inte i London? Vad var det som gick fel??



Om du syftar på mitt inlägg angående vänner så kan jag säga att det har inget med dig att göra. Jag vet var jag har dig och det är jag glad för =)...



Önskar dig god fortsättning med och jag tror oxå stenhårt på det här året. Tror att det blir en nystart för mig och mina "små".



Miss you baby. Love <3

2010-01-06 @ 22:45:24
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0