Nada jobb

Idag fyller min ena brukare år så vi hade planerat att gå ut och äta men nu ringde dom från hemmet hon bor på och berättade att hennes dotter skulle komma och hämta henne för att dom skulle gå ut och äta. Vore ju trevligt om dottern kunde fråga först så ingen annan hade något planerat med henne. Jaha det var den dagen det.

Häromdan så träffade jag en jätte gammal killkompis. Tror jag har känt honom sen lågstadiet någon gång. Har inte sett honom på massor med år. Vi skulle träffas idag egentligen men ni vet mitt guldfisk minne...jag glömde ju av att jag skulle jobba. Fast nu ska jag ju inte jobba ändå men vi skulle träffas nästa vecka istället.

Nu ska jag få tummen ur och storstäda. Måste ju vara fint imorgon när Milla och Simon kommer.
Men först ska jag kolla lite kläder på Ellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0