Linedance

Helgen har varit lugn. Vi har käkat go mat och bara slappat. Idag ska jag och mammi testa linedance. Det ska bli riktigt sköj. Thessa håller ju på och har gjort i många herrans år så hon pratar så mycket om detta och hur kul det är så nu tyckte vi att det var dags att prova på.

Sen ska jag träffa min brukare för vi ska gå på bio. Vi ska se på Beck. Hade det inte varit för Persbrandt som gör hela filmen så kunde det kvittat, men självklart vill hon se Speck så är det ju klart man offrar sig. Annars är jag inte så mycket för svenska filmer.

Efter mycket tjat från alla håll och kanter om hur bra Män som hatar kvinnor är. Asså jag har inte träffat på en enda människa som haft något negativit att säga om filmen och det brukar ju alltid vara någon som hittar nåt. Innan har jag inte varit så intresserad av att se den men igår hade morsan hyrt den och kom med den så jag passade på att se den och jag måste säga att den var faktiskt bra. Även Fredrik tyckte att den var bra. Fast å andra sidan så är han inte så petig med svenska filmer som jag är. Så har ni inte sett den så kan jag faktiskt rekommendera den.
Nu vet jag att det är massor med människor som ser fram emot 2:an. Flickan som lekte med elden. Då kan jag berätta för er att 1an är regisserad av en dansk och 2an är regisserad av en svensk. Jag tror inte att den kommer att vara lika bra men man vet ju aldrig.

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: camilla

Vill oxå se den.

Har boken hemma iaf så det är väl en början kanske. =)

om jag blir klar med städet nån gång vill säga haha frammåt går det iaf =)

2009-09-13 @ 11:28:42
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror att 2an är bättre än 1an. Boken är mkt mer action i och så även filmen. JAg ska se den på lördag! Ser verkligen fram emot det!

2009-09-14 @ 21:28:21
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: Thessa

Vart var du och testade då och varför har du inte sagt nåt till mig?? =)



Nu vill jag höra allt om det imorgon (senare idag) när vi ses!



Miss you darling <3

2009-09-15 @ 00:14:05
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0