Förkyld

Min lilla pisse Pus är förkyld. Hoppas jag att det är iaf annars är det nog kattsnuva och det smittade tydligen. Det är så enormt viktigt att vaccinera katter. Det är inte alla som gör det, faktiskt är det nog rätt sällan folk gör det. Jag har även mina katter försäkrade. Dom är inga dyra ras katter som man ställer ut men för mig spelar det ingen roll för i mitt hjärta betyder dom precis lika mycket som vilken annan familjemedlem som helst.
Hoppas att det går över snart. Veterinären sa att jag skulle ha koll på honom så han inte blir sämre men han borde va bättre inom en vecka.

Nu ska jag fortsätta och städa.



Kommentarer
Postat av: Camilla

nej men lilla pus då!.

Håller tummarna för han! <3

2009-09-16 @ 16:19:28
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0