Ååååh

Vilka fina ord man fick av alla då. Ja dom som vågade svara.
Det är ju nästan så man tror att ni fick betalt.

Har inte haft något vettigt att blogga om nu på några dagar. Idag har jag jobbat iaf. Slutade en timma tidigare. GÖÖÖTT!
Så äre när man är snabb.

Idag betalade vi det sista på resan så nu är den alles klar. Gum i himmlen va gött. Det ska bli så sköj asså. Jag längtar bananer!!!!

På lördag ska jag, Thessa, Nina och Elisabeth åka till Södertälje. Det kommer också bli för jeffla sköj.

Nu måste jag åka och hämta Emma på dansen. Patric är ju så snäll och hämtar henne i skolan varje torsdag så hon kan dansa. Eftersom jag slutar kl 18 i vanliga fall och hon börjar dansen 18 så blir det ju lite tight med tiden men nu börjar han och skärpa till sig lite grann iaf. Jag finns där och tjatar lite på honom ibland, men inte mer än vad som krävs. Senare kommer han även att ha henne från torsdag-söndag. Ja han är så redig så. Berömmer honom jämt. Han är som en litet barn så suger åt sig som en svamp haha

Nä fan åka var det ju.


Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

KLART vi fick vad tror du?!

Vi börjar bli miljonärer ju av att skriva alla dessa ord......



skrattar så jag näästan trillar av stolen



Miss you men fyller på luren imorn så då jeklar....

PÖSS

2009-09-24 @ 23:22:58
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: lina

hej



thessa såg helt slut ut när ni kom hem från södertälje hehehe :D

2009-10-01 @ 12:13:03
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0