Body Series - bodylotion

Idag har jag jobbat och när jag var på jobbet fick jag ett sms från Camilla, Amandas mamma. Då undrar hon vad jag smörjt in Amanda med för hon var jätte fin och mjuk på huden. Då Amanda lider av exem och dom kämpat med detta i flera år och köpt den ena svin dyra salvan efter den andra så smörjer jag in henne EN gång och hon märker direkt skillnad.

Fattar ni att vi har bra produkter eller????

Jag blev så glad asså. Tänk vad vi hjälper folk egentligen.
Och när våra produkter är bättre än det man köper på apoteket så så borde det ju egentligen kosta 100kr för typ 10 ml men icke!

Jag ringde Akelius förut och vi får lghen. Nästa vecka skriver vi kontraktet och 1 december flyttar vi in. Det kommer att bli så gött att få ett sovrum.

Nu ska jag fixa nåt att äta.

Kommentarer
Postat av: Lina

Var ligger den nya lägenheten? Trollhättan?

2009-11-09 @ 16:53:52
URL: http://likar.blogg.se/
Postat av: Kicki

Lina: Yes box! Stavre :)

2009-11-09 @ 19:36:18
Postat av: Anna

Åh vad najs med ny lägenhet, skönt med lite större kan jag tänka mig! En trea eller??

2009-11-09 @ 20:59:51
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: Kicki

Anna: Ja det ska bli så gött. Nu orkar jag inte vara ekonomisk längre så nu blir det en "riktig" hyresvärd och en normal lägenhet. Japp en trea.

2009-11-09 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0