Amway Business Owner

Idag har jag varit hemma hos Thessa. Vi tjötade skit som vi alltid gör, ja va fasen vi är ju kvinns. Kollade hennes "nya" lgh. Det har blivit så fint hemma hos henne nu. Tjejigt om inte annat, lila högt och lågt, rosa askfat, inget små plock som ligger och dräller, sängar bäddade, diskat. Jaaa pedant vill jag kalla henne. Gick och rättade till gardinerna för katterna satte sig i fönstret haha hon är för rolig. Fast jag gillar pedanta människor, tro det eller ej men jag är faktiskt en själv. Nä jag var kanske var. Fast trivs man inte där man bor så skiter man i om det är dammråttor eller disken inte är diskad eller det ligger tvätt högt och lågt.
När vi flyttar så ska det bli ändring på detta.

Hyresvärden kom imorse och kollade på the mögel apartment. Han sa inte så mycket kan jag tillägga. Trodde tydligen att han kunde få mig att stanna för han sket i att ta med sig papprena så han skulle komma kl 15.
Klockan gick och Kicki somnade.....klockan blev 19 då skickade jag ett mess och frågade om vi inte skulle fixa med papprena. Vid 20 tiden kom han.
Ordning och reda på honom. Ingen som vill flytta hit? Lägenhet bortskänkes. Hyra billig. Jätte bra hyresvärd. Bra tvätt möjligheter och en toppen lägenhet.

Innan jag kom hem var jag hos Robin & Cecilia. Så nu har vi iaf skrivit in dom så alla är nöjda och glada.Det är smarta människor det där. Robin jobbar ju redan som säljare så detta blir nog piece of cake för honom. Kan man sälja dammsugare för nästan 40 papp så kan man sälja tvättmedel haha
Cecilia är duktig på att prata så det kommer inte vara några problem för dom att komma någon vart. Känns gött att ha dom med i teamet för det är människor som har livet vett bakom pannbenet och som man kan tänka sig att jobba ihop med. Männsikor som har en längtan och en vilja. Underbart


Nu ska jag tjöta med Marija på msn medans jag sneglar på Scrubs på tv (Milla och Fredrik tvingade mig att packa ner min Scrubs filmer, elaka människor)

Kommentarer
Postat av: Thessa

Ja Kicki, tjejigt ska det va!! Pedant vet jag inte om jag vill kalla mig själv men har man levt som jag gjort i x antal år så kanske man blir det iaf...

Roligt att du gillade mina små men ganska betydelsefulla ändringar här hemma. Jag trivs iaf nu i min "nya" lgh =).. Pössen å kramen!

2009-11-11 @ 22:09:04
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0