Amway! Amway! Amway!

Till er som skrattar åt oss. Till er som inte fattar vad vi håller på med. Till er som tror att det bara är skit vi säljer, eller att det är någon konstig sekt vi blandat in oss i. Till er som tror att man inte kan tjäna pengar på detta. READ!

ABOer (Amway Business Owner) kommer från alla olika delar i livet. Några letar bara efter en liten extrainkomst, medan andra söker efter en större inkomst. 

Amways sälj- och marknadsföringsplan baseras på 50 års framgång. Sedan 1959 har Amway betalat ut mer än 30 miljarder USD i bonusar – mer än något annat företag inom direktförsäljningsbranschen! Och detta inkluderar inte ens återförsäljningsvinsten för produkterna ABOerna säljer! Vi har också fler personer som startat upp sin egen verksamhet än någon annan i vår bransch.


Men vet ni vad. I couldn't care less. Jag bryr mig inte om ni fattar eller inte. Fattar man inte så gör man ju bara inte jag ville bara dela med mig av lite info endast för att jag är så stolt för att få vara en del av detta. Läste precis detta på hemsidan och där fanns även med lite siffror på hur mycket man kan tjäna, men jag ska bespara er det tror inte ni vill veta.

Jag och Fredrik fick syn på en jätte snygg Audi som gled in på torget i Trollhättan förut idag. Då drömde vi. En sån ska vi ha och på den ska det stå "Team Hermansson" och naturligtvis "Amway"
 
Someday I'll be a DIAMOND!


Kommentarer
Postat av: camilla

i belive in you babe.

=)



2009-11-05 @ 23:10:01
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Kan bara säga AMEN på det som millan skrev!

We löööve you!



<3

2009-11-06 @ 09:46:04
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul att se att du är så taggad! Med rätt inställning kommer man hur långt som helst :)

2009-11-06 @ 09:51:12
URL: http://likar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0