Sorry for my bad blogging

Heter det blogg på engelska? haha jag är så förvirrad och stressad. Och värre blir det för varje dag som går.
Jag glömmer fanimej allt.
Har jobbat så har inte orkat att blogga och idag har jag haft fullt upp. Först skulle jag till läkaren.
Ville ha sömntabletter men han sa nej. Nä det gjorde han inte men han vill att vi skulle sänka min medicin först för tydligen så var några av biverkningarna sömnsvårigheter och även lyssna på detta nu då...kramp i bena.
Så antingen väljer jag att va i mitt sinnes fulla bruk och fortsätter med medicinen eller så skiter jag i den och sover ordentligt och slipper kramp i benet var och varannan natt, men blir knäpp i huvudet.
Pest eller kolera?
Tänker lägga ner med den medicinen iaf sen får vi se. Hade ju varit gött att slippa skiten.

Idag har jag varit i Göteborg på produktvisning. Theresa och Cicci var med. Hon är kul den där Cicci. Nä jag ska inte handla nåt! Ju mer produkter Ania visa ju mer hör jag Cicci sitta och mumla "den vill jag ha"
Sen frågade jag var det nåt du ville ha? Ja jag vill ha schampo, balsam, tandkräm, bodylotion, munspray.
Jaha okej du skulle inte handla nåt nä.

Nu måste jag packa och sen kasta mig i sängen så jag kommer upp i tid imorn. Ska ju åka iväg med jobbet och kommer hem på lördag så det blir inget bloggande för mig.
På söndag ska jag göra hudanalyser igen, Cicci och Theresa är bokade så får vi se om det blir nån mer.
Så det kommer nog att bli för jävla dålig uppdatering här på ett par dagar.

Nu har jag säkert glömt att skriva om något. Som jag sa till Thessa och Cicci på vägen hem förut att jag har så jävla dåligt minne så jag fick släppa ratten och låta Cicci styra (så vi höll på att dö) bara för att jag var tvungen att antecka vilken dag vi skulle göra hudanalyser för om en kvart har jag glömt detta.
En kvart senare....Theresa vilken datum i juni skulle vi göra analysen?
Theresa: Det var ju i maj.
I rest my case...

Kommentarer
Postat av: Thessa

2009-05-22 @ 20:06:46
Postat av: Thessa

Ja Kicki det var en nära döden upplevelse. Bilen över hela vägen och ditt hysteriska skrik blandat med hysteriskt skrattande hahaha. Men hem kom vi ju iaf till slut. Och du Kicki... på söndag var det ;0). Du glömmer väl inte det nu??

2009-05-22 @ 20:11:42
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0