Pyttsan heller

Längtade så till Supernatural, men icke.
Fredrik sa att jag såg en kvart men jag har inget minne av att det ens började. Stensöv gjorde jag kan jag tala om för folket.
Kom hem för en knappt timma sen. Jobbat hela dan, sen till Gina Tricot för att köpa en par braller till min kusin. Hennes systerdotter köpte ett par när dom var här så hon bad mig så snällt och då gör jag ju naurligtvis det. Dom har inte så många Gina Tricot affärer i Norge och det var nog några mil till närmsta affär för henne så då får man ju göra kusinen en tjänst.

Fredrik hade cyklat till Grästorp igen. För er som inte vet så är det 2 mil - en väg.

Ooops nu såg jag att affären här stänger om 15 min och vi vill ha kvällsmat så måste snabba på  nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0