Presenter

Idag så ska jag och Thessa ut till Överby och köpa presenter. Emma ska på 2 kalas på bara 2 veckor. Jag förbannar dessa ungar och deras kalas...det blir dyyyrt.
Sen måste jag köpa present till Emma som också fyller snart. Jag har inte en clue vad jag ska köpa. Annars brukar jag alltid ha full koll på vad hon önskar sig och inte. Jo hon önskar ju sig en häst, ko och gris. Ja en hamster också. Vi skulle bott på en bondgård istället kanske.

Sen naturligtvis massor med Hannah Montana saker. Jag hittade en jätte bra sida där det fanns massor med H.M saker bl.a jätte fina väskor så hon får la få sig en ryggsäck. Och igår beställde jag 2 Nintendo DS spel + Hannah Montana/Miley Cyrus konserten på dvd. Sen var jag inne på bokhandeln och köpte en lättläst bok på rea. Perfekt ju för böcker är ju svin dyra annars ju. Så det blir nog bra för henne nu när hon har börjat lära sig att läsa.
Sen behöver hon ha kläder så det blir det att kolla efter det idag.
Annars vette fasen vad jag ska handla till ungen. Någon som har tips??

Nu måste jag göra mig i ordning för jag ska vara hos Thessa om en halvtimma och jag har inte ens duschat än. STRESS!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

juste ja òngen fyller ju!

Hade Milla glömt bort totalt.

Inte ovanligt!

2009-05-27 @ 09:36:30
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Ja det var de som var för stora!

Jaa men visst haha

2009-05-27 @ 15:28:42
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: camilla

har köpt blommor till lådan jag ska ha ute + en sån mojäng man hänger. och två blommor jag ska ha inne. =)

2009-05-27 @ 19:16:41
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0