Nä fan

Om man inte skulle ta och blogga lite när man inte sover som man kanske borde göra när man ska jobba! För i helvete!
Sömntabletter kanske vore nåt. Snål läkare. Insomningstabletter. Hah! I laugh in your face!

Det är fan illa när man inte kan sova för att man är rädd att få kramp i benet. Asså jag är helt seriös nu. Jag fick det igår morse och jag känner av det än. Mitt ben är ömt.
I natt kunde jag inte sova för att jag var rädd för att vakna upp med kramp i benet.
Det är inte mycket som skrämmer mig men kramp gör mig sömnlös. Helt otroligt.
När jag var gravid med Emma så fick jag det nästan varje natt, jag antar att jag fått men efter det då. Imorse var jag illamående så Fredrik fick hämta en hink men som tur var så somnade jag om, i en kvart sen sträckte jag sakta ut mitt ben för att inte skrämma det.
Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att jag var gravid, men jag vet bättre........eller????

Jag känner att jag har en längtan efter så jävla mycket. Fast egentligen vet jag inte vad jag längtar efter. Det känns som att jag väntar på nåt. Jag längtar ju naturligtvis till vissa saker då. Först och främst Rockbåten och få se Misfits. Sen har vi ju Emmas kalas, midsommar och en speciell sak som händer då med några nära och kära. Jag längtar så in i helvete efter att på cruisa runt med min kära Amazon. Oh my god vad jag längtar efter det. Men är det allt??
Nä nu har jag det. LÖN!!! Det måste vara lönen som suger i shoppaholic tarmen.

Nu börjar jag ångra att jag sa att jag kunde följa med på den dumma resan. Fan va jag är pengakåt. Chefen frågar kan du jo.....JA FAN! Klart som korvspa!
Orka orka orka.
Först ska vi till Borås Djurpark och ropa "kaka" på djuren. Sen åker vi till High Chaprall och där spenderar vi sen natten. Dagen efter åker vi till Gränna och sen till Visingsö där vi skulle åka häst och vagn.
Nu känner jag bara blääää!
Nä detta ska allt bli kul. Hoppas jag. Fast jag och resor brukar inte gå ihop, slutar 9/10 ggr i migrän.
Men det är som jag alltid säger man får offra sig. Va fan säger jag alltid det för?

Nä nu ska jag sluta och mumla runt och leta upp nån überfräck insomningstablett.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

kliar mig i huvdet eller DÄR huvudet SKA sitta ialf



Hur mår du? Allså jag blev snurrigare än körv nu svammel?

Rena rama arabiskan om jag får säga min mening ;-)

Skojjar baaaara inte lätt när man börjar närma sig host,host tonåren...



Du ser du smittar av dej jag fattar liksom inte ens vart jag skulle komma....

Äsch räcker de med att säga...

Du är banne mig bäst och snurrigast av de snurrigaste men vad gör det... Älskar ju dej trots det!?

Pössen <3

2009-05-14 @ 22:55:01
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: Tuben

"Inatt kunde jag inte sova för jag var rädd för att vakna upp med kramp i benet".

Nog det roligaste jag läst idag.

2009-05-14 @ 23:38:32
Postat av: Anna

Åh, kramp i benet e fan inget kul! Ibland vaknar jag upp av kramp i båda vaderna. Då vill jag slå Niklas för att få bort det, men jag håller mig, hittills iaf. :D

Men kanske du e gravid? ;D

2009-05-15 @ 21:34:56
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0