Munspray

Idag har jag ju som sagt jobbat för att jag i lugn och ro ska kunna köra mormor imorn.
Fick bytt tisdag och fredag nästa vecka mot denna lördagen. Inte mitt förslag men passade mig perfekt.

Fick ett sms av Cicci nyss. Då kan jag först meddela att jag var och lämnade 3 tandkrämstuber och 1 munspray till henne innan jag åkte till jobbet. Då skriver hon jag ska ha 2 st munspray nästa månad. Öhh aha okej. Dålig andedräkt eller??
Nä fan hon blev så frälst så hon måste ha lager.
Sen så skulle hon ha serumet ja om någon har hört talas om detta förut så kan det kanske vara från Milla eller kanske även Ellis. Dom predikar ju som att det vora värsta orgasm tipset, men Kicki är sååå stolt över er.

Så nu gav jag Cicci en deal. Sälj produkter åt mig för 500:- och jag bjuder på serumet. Bra deal för oss båda.
Det tog en minut så skickar hon att Markus (hennes pojkvän) vill ha tandkräm, börja räkna av!

Någon mer som vill deala med mig??? Kom igen bara jag har fler saker att deala om!!

Är ni nyfikna på mer produkter så gå in på Amway och kolla.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Du det är näääästan så det är bättre än en orgasm t.o.m ;-) Så nu vet du varför jag hellre låser in mig på dass och bara pillar i håret än har sex.....



hahaha



Pössen

2009-05-28 @ 22:55:59
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: camilla

ja vill ha smiiink haha nädå men jag kan kika runt ändå och se om det är nån som vill köpa nån produkt! =)

2009-05-29 @ 00:25:51
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0