Miss i nassen

Sent sent sent är det nu. Alldeles för sent för mig egentligen.
Men nu fan är  jag uppe i varv. Har jobbat hela dan sen hem till en kompis och hjälpt henne planera lite för framtiden.
Så nu sitter jag här och planerar själv haha och samtidigt försöker jag att vara social men en gammal vän på msn.
Är alltid road när jag pratar med honom, han är en kul kille. Vi har samma humor..dvs kass!
Vi försöker att komma på någon dag då vi kan träffas men jobbar inte jag så jobbar han och är men ledig så springer tiden iväg allt för fort. Ja ni vet så som det är för alla, tiden går å går och aldrig hinner man med att träffas.

Nä fan sova kanske vore nåt.

Kommentarer
Postat av: camilla Hermansson

hihi hej darling!

älskar dig det vet du va?

du är den bästaste av dom bästa!

Du är min ängel utan vingar.

You are my sweejt haart <3

love you bejb



( ps kattungarna kan hon behålla hahahaha )

ne då skoja :P



ja har 5 till att bli av med

sugen? ;)



Sköja pappegöjja.



Puss

2009-05-13 @ 00:21:32
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Ögonen trillar ur sina gropar



Vad i alls in dar uppe SÅ sent??

Hoppas du sovit gott inatt?

Pössen

2009-05-13 @ 14:24:28
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0