Misfits = Smekmånad

Nu har jag suttit och kollat på priser på en kryssning. Och inte vilken kryssning som helst utan med Rockbåten. Bryr mig inte för 5 öre om dom andra banden, visst kan det var kul och se nåt nytt men det är inte för deras skulle vi åker utan för The One And Only MISFITS ska komma.
Har räknat och räknat och räknat. Jag vill.. nej jag ska åka!
Pratade med Dennis som är Misfits fan numero uno kommer naturligtvis att åka.
Ska kolla om han och Andreas åker med oss då. Kollade på priser på flyg, tåg och även buss men allt kostar ju fläsk så det blir nog att åka den lilla vita (corsan)

Så detta blir våran smekmånad haha. Äntligen bara 5 månader för sent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre sent än aldrig:)När? Var? Hur?

2009-05-05 @ 19:29:43
URL: http://merjasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0