Klippt och klistrat

Nä klistrat har jag inte gjort men klippt har jag gjort. Fredrik får ju för sig ibland att spara ut håret. Och då kan jag tillägga att han ser inte klok ut. Ingen friss bara tjockt hår så in i helvete står bara rätt upp. Ja ni kan ju tänka er hur det inte alls rinner till på mig. Så nu tog jag trimmer och kapade av allt. Japp här han min man ingen talan alls. Han har ju aldrig någon talan.
Klart han har era puckon!! Han får ju bestämma vilken sida av sängen han vill sova på. Hur många fruar är så snälla. Haha!

Igår pratade jag med Maria och Ove. Dom har ju massa hemlisar planerade. Om ingen fattat nu vad dom ska göra på midsommar så vill jag bara säga, grattis du är härmed trögast i Sverige.
Men iaf sccch som sagt det är ju hemlis haha
Det mesta var klart. Och snart är det dags. Ska bli sköj detta.

Pratade med Merja förut och ville se bilder på husbilen. Så jag får la fixa detta dårå, men nu har jag ingen tid eller ork.
Och ikväll när jag hem nä fan jag hinner inte ens åka hem. Ska ju till Göteborg idag, där ska vi ha möte. Imorn ska vi ha produktvisning på hårvård, tandvård, och solskyddsprodukter. Och kanske fotvårds systemet men det är bara 2 stycken en peeling och en creme så det går ju fort isåfall.
Theresa pratade om att hon ville följa med för isåfall så åker jag bara imorn. Fan jag blir ju fattig på mina bilturer. Fast så är det man måste investera för att få något tillbaka.
Nu måste jag ringa käringa och se hur det blir. Sen gasa till jobbet.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Jaaa att JAG är trögast i sverige vet jag ju och tror hele sverige vet de med ;-)

Men vad kuuul och stort grattis tilld em!



Pöss

2009-05-19 @ 16:48:46
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: Maria

Ja fattar nada??? Hehe! kramiz

2009-05-24 @ 01:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0