Klagomål!

Efter mycket klagomål så slänger jag in ett inlägg.
Hmm vad har hänt sen sist.... haha jag minns inte ens vilken dag det var jag bloggade. Usch för mig.

Japp resan är kirrad! Så MISFITS here we come! Fan det kommer att bli så grymt. Ska fota som en dåre så ni får se sen.
Ska kasta mig på scenen och skrika "Jerry Only, let me be the only" hähä
Vi ska åka bilen upp med Dennis och Andreas och det kommer vi för jävla sköj.

Emma hade uppvisning på dansen i torsdags och det gick jätte bra. Hon är så redig mig tjej.


Annars så har jag jobbat som en dåre. Fick ändra om mitt schema lite så nu kommer Patric att hämta Emma på fritids vissa dagar. Ibland är han en riktig stjärna.

Idag ska har vi hela dan planerat. Först ska jag ut till Överby och fika med Merja och kidsen.
Sen ska jag hem och hämta Fredrik så ska vi till familjen Eriksson/Johansson för att ta en prommenad med dom runt Spikön.


Nä fan nu måste jag göra mig i ordning!

Fiend for life!



Kommentarer
Postat av: Tuben

Wow ett inlägg bra.

2009-05-09 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0