Jobba på ett å två

Ska käka frukost strax, sen göra mig i ordning. Sen har jag några snabba ärenden och sen jobba. Jag har faktiskt ett riktigt bra jobb. Ska absolut inte klaga. Jag kan välja själv vilka dagar jag jobbar och vilka tider. Så idag måste jag fixa lite saker innan jobbet men då jobbar jag bara några timmar längre sen. Så idag blir det nog till 18:30. Sen dag men det får gå.

Som ni vet så ska Fredrik till Norge och jobba i 2 månader. Vi har kollat på alla möjliga alternativ på hotell, vandrarhem, hyra en lägenhet som företaget har då. Men allt blir för jävla dyrt. Att hyra en lägenhet t.ex som företaget har så får man ändå betala 4-5000 för att lägenheterna år såpass dyra i Norge.
Så nu jefflar har vi löst det! Vi har köpte en husbil. Den är så cool asså.
Den var ny skattad och bes, inget bra att veta och inga anmärkningar. När man säger husbil så tänker kanske folk på någon lyxvagn, nej det är det inte. Absolut inga fel på den men den är ju ändå från -81
Vi ska hämta den ikväll så kan jag lägga ut bilder på den.

Var i Uddevalla hos Anna o Niklas och hämtade utemöbler igår. Dom var jättefina. Tack och lov att det regnar idag annars hade jag suttit där ute och solat hela dan.

Igår vad jag ju först och visade lite smink + hudcremer och lite allt möljigt.
Och fick sålt för 700kr. Så denna månaden har jag lyckats sälja för 6500:-
Jag är så stolt över mig själv för att jag lyckats att göra det. Hade aldrig klarat det utan min underbara upline Ania som är en bra lärare och som pushar mig hela tiden.
Och Milla, får absolut inte glömma Milla. Hade det inte varit för henne och hennes naturliga charm som alla faller för så hade jag nog bara kommit till hälften.
Denna veckan eller nästa åker ordern in, det ska bli kul och se vad mina upline säger.
Är det någon som ska ha något beställt så säg till snarast. Gå in på www.amway.se och kolla!

Milla, Simon, Anna A + 2 till har gjort sitt. Nu är det eran tur!

Oj vad tiden går när man har roligt haha nu frukost.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Wow vad duktig du är =)

Men sen var det ju väntat med iförsig...

Du ÄR en duktigt person med!

Ha bästa dagen!

pössen

2009-05-18 @ 09:26:03
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: camilla

hehe =) my new name Jehovas! hahaha

gullig du e <3



gla för att du fått sålt så mö!





" ååååh ni ska vet vilket bra hårserum jag har testat åååh gud alltså håret blir så jävla skönt. har beställt den nu ni borde testa den! så jävla såld i den. Hårserum e så bra! bla bla bla :P "

2009-05-18 @ 21:02:27
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Anna

kul att du gillar dem! Får vi hoppas på massa sol i helgen å att du slänger in nån bild så jag får se hur de ser ut hemma hos er! När vår balkong är klar kommer jag uppdatera med :P

Kram

2009-05-18 @ 22:11:26
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0