Hemlis

Vad är det med alla människor och "hemliga inlägg"
Om man väljer att ha en hemlig eller rättare sagt låst blogg så fine ha det. Jag har själv haft det för att jag inte orkade med att vissa människor skulle läsa om vissa saker. Fast nu skiter jag i vilket. Vill folk snoka så be my guest.
Men vad är det med hemliga inlägg? Jag fattar inte?
Det är så på mellanstadiet eller kanske t.o.m lågstaditet. Jag har en hemlis och du får inte veta!!! Na na na na!!!

Asså vissa saker kanske man inte vill att hela internet ska veta, men varför skriva på bloggen så alla kan läsa att nu har jag lagt upp ett inlägg med min hemliga men det får inte alla läsa. Nähä det var ju tråkigt. Och jag som är så nyfiken.
Om man inte vill att alla ska veta varför pratar man inte bara med sina vänner om det?
Whats up med allt smusslande?
Eller är det bara för att folk ska bli nyfikna och undra vad man skriver om? Jo naturligtvis är det ju så.

Ni som har låsta inlägg, explain to me!!

Nu ska jag gå och berätta massa hemlisar för min man som ingen annan får veta!!
Åh jag vet precis vad jag ska berätta. Han kommer ju att dööööö när han får veta detta. *låst*

Kommentarer
Postat av: Karin

Du det där har jag undrat jag med...)

2009-05-18 @ 08:10:57
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

uhj...från Värtahamnen...not a clue..googla..ha ha

2009-05-18 @ 08:11:41
Postat av: ~Mezzie~

Ja för att vissa saker behöver man rensa?

Iallafall är JAG sån att jag måste få ur mig saker och ner så kan man släppa det sen.. sen så är det ju alltid upp till var och en att ha åsikter om detta med en låst blogg /låsta inlägg.

Jag brukade länka förut men slutade med det,fast nångång kan jag göra det nu med...

Och varför JAG har en vet du ju???

Kram





2009-05-18 @ 08:35:54
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: camilla

sant så sant

vist får folk ha de så dom kan skriva av sig.

men först skriva nån meningen o piiiiiiiiiip rästen finns i den privata......

vad är meningen med det då..

tror bara dom vill veta hur många som blir nyfikna och som vill snoka. =)

2009-05-18 @ 10:20:40
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Nnika

Jag använder mig av låsta inlägg för att jag inte vill att alla ska veta precis allt. Jag har människor som jag lärt känna via bloggen (och har endast kontakt med dem via just bloggen) och det jag vill dela med dem finns i de låsta. Det är för övrigt inte många av mina IRL-vänner som läser och/eller kommenterar i min blogg. Ibland behöver jag skriva av mig och få råd och tips av andra om ditt och datt. Perfekt med låsta inlägg då när jag kan välja vilka som ska få läsa och inte. :-)



Det är ju helt upp till var och en hur man vill göra med sin blogg. Tycker iaf det är ett väldigt bra verktyg man kan använda sig av. :-)

2009-05-22 @ 10:49:13
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0