Fääädiii

Nu har jag handlat färdigt alla presenter som jag skulle ha. Fick handlat 2 klänningar, nagellack, bikini, trosor och toppar till Emma. Så jag troooor att jag är färdig nu. Fast jag funderar på en Hanna Montana ryggsäck till henne. Jag frågar Fredrik och han säger "du bestämmer" öhhh ja det visste jag redan men vad tycker du??

Imorn får jag filmerna och spelen jag beställde till henne. Sen så beställde jag något mer som jag inte kan skriva här förrän efter söndag för jag tror att någon läser här va.
Jo så råkade jag ju klicka i att jag skulle ha Scrubs säsong 7. Det var ju inte alls meningen.
Så jag får väl offra mig imorn och kolla lite på den då efter jobbet.

Fick ju ordnat så jag jobbar imorn istället så jag kan köra mormor i lugn och ro på fredag. Fredrik åker väl med så jag slipper att köra själv. Så nu kan jag spela brännboll med boysen och sen går vi ett gäng föräldrar med våran drös med ungar och glider runt på stan och kollar jänkare.

Nu ska jag nog ta mig fasen gå och nana.

Kommentarer
Postat av: Liisa

Vi kanske ses i stan på lördag då! Ska oxå dit med kidzen o kika på "jackarbilar" som min son sa när han var liten:)

2009-05-28 @ 07:27:02
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Tack för dina fina kommentarer:)

2009-05-28 @ 19:00:31
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0