Cleaning

Nu har jag städat köket och hallen, eller ja dammat och torkat skåp som en dåre. Varför kladdar alla så på skåpsluckorna? Va fan tvättar inte folk händerna eller? Jeffla grisar! Ska dela ut handskar till alla som klampar in här. Varsågod! Sen ska jag sätta upp skyltar "ta ej i skåpen utan att ha på er handskarna"
Det bästa kanske hade varit att klä in alla i sånna där dräkter man här när det är farligt avfall. Eller så kanske jag inte ska släppa in några här alls. Ja det låter vettigast. Sorry Emma och Fredrik men ni får sova i Emmas tält hädanefter. Dom får nog plats, halva Fredrik kanske är utanför men det är smällar man får ta.

Nu ska jag fortsätta...skura och dammsuga. ROLIGT!

Förresten nu ska det börjas och mekas med min amazon fy i hevete va gött. Bilder kommer på schabraket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0