Allergiattack

Jag är så tät och så kliar det i halsen. Först va jag hemma hos Patric och skulle gosa med katten, varför vet jag inte. Jo kanske för att jag aldrig lär mig. Sen kommer vi hem och ska städa Emma rum. OMG vilken damm samling. Sen va ju Camilla här med Wilma förra helgen så det ligger väl antagligen lite hudhår kvar från henne. Så nu sitter jag här och håller på att dööööö!!!
Varför skulle jag av alla människor få allergi??? Jag som aldrig kan hålla mig borta från djur. Eller är det just därför kanske jag fått det?
Nä fan i med en allergi tablett

Kommentarer
Postat av: camilla

NOT fun.

kan va att du är extra känslig nu med när det är så jävla mycket pollen är ju helt gult när det regnat.

jag är iaf det.

så fort jag klappat pissarna eller wilma nu o ja tar mig i ansiktet så kliar det eller så rinner näsan mm

kan ju va så att du reagerar på pollen med.



ja hårserumet är nog det bästa jag testat mot mitt hår ska in o kika på deras hemsida o se om de e nått annat kul ja vill ha! =)



Jo jag får väl våga även om det är AS jobbigt me spärren.. o den gör mig livrädd.

fattar inte alltså skit skrämmande e de.

men sant.. han finns ju alltid där för mig!

2009-05-10 @ 16:57:11
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Merja

Jobbigt med allergi:( Å du som är en sån djurvän oxå.

2009-05-10 @ 17:46:29
URL: http://merjasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0