WTF

Här sitter man hemma och hänger och bloggar inget. Jaaag vet...skäms!
Har bara inte orkat.

Igår höll jag på och tappa rösten lät som en kråka men sen fan kom den tillbaka och nu kan jag ta mina höga toner igen.
Idag fick jag tvinga mig till jobbet för att jag sket i det igår. Eller jag sket inte i det utan mådde dåligt, fast idag bet jag ihop. Lika bra vill ju ha cash ju.

Var med Maria och köpte brudklänning igår. Skit i helvete va fin den var.
Hon hade ju beställt en på nätet och dom lovade dyrt och heligt att dom skulle prioritera den och absolut hinna färdigt den i tid. Sen 4 dagar innan bröllopsdagen får hon ett mail där kärringen skriver att hon inte får klänningen.
Sen ville hon inte ge ut sitt nummer. Låter ju mycket seriöst.
Hoppas innerligt att Maria får tillbaka dom pengarna som hon betalat. Stackars tjejen var ju helt förstörd när hon fått detta mail. Som tur var så blev hon nöjd med den nya. Kollade några ställen men dom var stängde första stället som var öppet och första klänningen hon visar fastnar alla för direkt.
Där satt jag och Challe i kör "ååååååh"

Nä fan nu ska jag klippa av mig håret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0