Nu är hon häääär!

Min älskade Mellapella!
Nu har vi varit och handlat både mat och kläder. Jag hittade ett par as goa bralls och Milla hittade ett par bralls och två tröjor varav jag fick en. Vi byter kläder högt och lågt. Jag beställde en tröja från Ellos som jag inte var nöjd med så den fick hon.
Bra när vi tjockisar har någon att byta kläder med också. Gubben fick sig ett par sandaler med.
Sen köpte jag blommor som jag ställde på mitt nymålade bord och slängde på vax duken. Det blev super fint men det blåser ju så in i helvete här så inget får stå där jag ställde det.
Men jag köpte såna där vikter man hänger på duken så än så länge ligger den på bordet iaf.

Har inte packat än men tack och lov så ska vi ju inte vara borta mer än en natt. Guuuuuud va jag längtar!
Det enda som är boring är den jäääävla 6 timmars resan till Sthlm. Fast med dom 3 boysen i bilen så borde väl både det ena och det andra göra resan mycket händelserik.

Milla och Emz ska ha mysis. Dom har laddat upp med korv o bröd och potatissallad, chips, dricka och godis. Så det går nog ingen nöd på dom.

Får se om jag hinner blogga nåt mer innan jag åker.
Nu ska jag poppa Misfits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0