Misfits

Fy fan va kul vi hade igår. Sångaren Jerry Only och jag blev bundisar haha. Träffade honom vid hissen då han skrek wohoo (hade ju på mig en Misfits tröja) vi började då tjöta lite och jag frågade när dom skulle börja spela och då skulle han ner och göra sound check så han sa vi ses sen och när jag träffar honom efter spelning så säger han, jag sa ju att vi skulle träffas igen. Han kom ihåg mig! Haha! Sen träffade vi gitarristen och hans fru i hissen och tjötade lite med dom med. Helt normala vanliga människor inte som kändisarna i Sverige som tror att dom är så mycket mer. Spelningen var grym och jag tappade min hörsel men har fått tillbaka det mesta nu men det tjuter förfarande i mina öron. Fast det var det helt klart värt. Nu är jag ett ännu större Misfits fan! FIEND FOR LIFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0