Måla

Igår målade vi färdigt möblerna och så kom morsan med 4 blommor så jag fick åka och köpa blomjord och krukor och plantera dom. Det blev så fint så.
Sen så köpte vi en blomma till Fredriks morsa som vi åkte och lämnade (mors dag för dom som missade det) men efter 10 minuter så blev vi iväg jagade för dom skulle ut och åka lite. Ja...inte mycket mer att säga om henne faktiskt.


Thessa + 2 kiddos kom igår och vi satt och solade. Det var så jävla gött. Eller jag målade en stund men man orkar ju inte allt för länge i värmen.
Sen kom Anna en sväng och tjötade lite.

Nu ska jag få i mig lite frukost sen in till Vänerborg och lämna in mina papper så jag får pengar nästa månad, alltid bra ju. Sen måste jag skaffa personbevis så jag verkligen kommer med båt jefflen.
Så off we go!

Kommentarer
Postat av: cicci

jepp det var det handen större med motorcykeln som altid jobbade med josef den större invandraren... Han var snäll ibland men för det mesta tyken ja^^

2009-06-01 @ 11:31:22
Postat av: Merja

Varför måste du ha personbevis för att åka med färjan?

2009-06-01 @ 11:35:13
Postat av: Merja

Okaj... då förstår jag. Men det är väl inga problem eller? Har du ingen som kan legitimera dig? Som visar sitt leg o intygar att du är du? Det kan man ju göra på banken så det borde man väl kunna göra där med tycker man ju. Kraam

2009-06-01 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0