Löööööda

Som dom säger i Götet.
Idag har jag jobbat några timmar för att jag låg med migrän igår. Den jeffla värken ville ju fan inte släppa heller utan hela dagen fick jag dras med den. Till slut tog jag en migrän tablett (ska ju inte ta dom förrän det är ordentligt illa) och sen sov jag bort skiten.
Vill helst inte lägga mig med migränen för det är det väldigt stor chans att jag vaknar med skiten och det är ju mindre kul.

Fick vienetta glasstårta hemma hos min ena brukare idag. Och vi planerade för nästa vecka och nu ville dom åka till Lysekil till cruisingen där på lördag så jag slipper att jobba tisdag och fredag. GÖTT!
Fast sen är jag ju inte super sugen på Lysekil måste jag säga men när jag får betalat för att åka dit så kan jag väl offra mig då.

Idag kommer Caroline med familj för Jörgen skulle jobba imorgon sen skulle Anna och Niklas ha kidsen så det passade dom bättre idag. Och det går så bra så. Sen kommer väl Jennie snart med Nadine som ville sova över här och som Emma tjötat om att hon ska komma så säger man ju inte nej till det.
Nu måste jag äta innan mitt huvud blir flipp idag igen.

Ha en bra lördag alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0