Ikea

Helgen har gått så fort och jag har varit så trött efter resan så jag har inte ens orkat att blogga.
Idag åker Millipill hem, men först ska vi ta en sväng till Ikea. Jag måste ha vägg hyllor innan jag blir galen. Får ju inte plats med mina saker i köket. Men nu så ska det bli ordning på torpet!
Skulle handla lite till mor och bror samtidigt. Jag tror inte att dom har fattat att jag bara har en liten corsa men vad gör man inte för familjen.

Emma har sovit hos henns farmor o farfar i natt så dom skulle köra henne till kalaset hon ska på idag kl 13. Så jag måste vara färdig på Ikea till senast 14 om inte morsan hämtar henne.
Nä nu måste jag göra mig i ordning så vi kommer iväg någon gång.

Har alla haft en bra helg annars???

Kommentarer
Postat av: Thessa

HELP KICKI!!!!

2009-06-07 @ 16:53:20
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0