Idol-Kicki

Satt och flummade runt på youtube. Kollade på inlägg via den låten jag la ut innan och det är massor med folk som spelat in en egen version av den bara med camen på datorn och kass bakgrundsmusik. En del är jätte bra och sjunger så man får rysningar men en del..... haha ja lyssnar dom ens på det dom spelar in innan dom lägger ut det??

Jag tänkte iaf att jag inte skulle vara sämre så jag spelade in mig själv när jag sjöng. OMG!!
Okej att man kan väl sjunga sådär men när jag hörde mig själv i inspelningen så ångrade jag mig stort. I helvete heller att jag lägger ut nåt sånt. Folk är ju för helvete inte döva.
Missar toner och ibland kan jag inte ens hålla en ton haha. Fast skillnaden på mig och alla mongos som anmäler sig till Idol och som inte kan sjunga är ju att jag hör att jag inte kan sjunga tillräckligt bra.

Tänkte skicka till Milla så hon fick höra men man vet ju aldrig hur fort sånna filmer sprider sig....

Håller på och lagar mat, eller gjorde. Skulle göra omelett men sen såg jag visst att vi inte hade några ägg, klantarsel!
Men Fredrik och Emma kommer snart med det. Tur att dom var i en affär. Kom ju på såhär fint dan innan skolavslutningen att ungen inte har några skor som passar till hennes klänning. PANIK!
Fast dom hittade ett par, hoppas verkligen att dom är godkända nu för när dom två är ute och handlar så kan vad som helst hamna i påsen. Hon hade hittat Hannah Montana skor på Deichmann eller vart det nu var och blev ju helt såld, men sånna får hon icke ha imorn.
 
Nä fan nu återgår jag till matlagningen så allt annat är klart tills dom kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0