Ghost Whisperer

Today @ eight on tv fourhundred.

Nu har jag ringt och preliminär bokat en lokal. Vette fasen vart den var men det stod 5 km från mig så det får la gå dååå.
Hoppas ju fortfarande på fint väder eller iaf dugligt. Utan regn så är jag nöjd. Ja det behöver ju inte blåsa storm heller men nåt vettigt så vi kan vara ute iaf. Vore jätte snällt. Tack på förhand!

El gubbo mekar husbil. Igår när Milla skulle hem så ville den inte mer. Tydligen fläktremmen som är kaputters. Kul att dom informerar oss om detta att den måste bytas då.
Jag säger bara tur att den gick sönder igår och inte när vi var på Ikea eller när Fredrik ska åka till Norge. Det hade ju varit surt värre.

Klippte topparna på Emma förut så hon inte ser ut som en hottentott på skolavslutningen. Skorna dom köpte var mycket godkända. Ibland kan dom och då blir jag så imponerad.

Jag är kaffesugen. Jeffla Milla!!! Jaaa jag skyller på dig!!! Vem dricker kaffe som en alkolist dricker öl. Just det!
Och varför dricker jag då? Jo för att jag har ingen karaktär och gör precis allt som alla andra gör. Yes that's me!
Härmapa!

Häromdagen skulle Anna ge mig sista på ciggen...ja bara "tack" och tog den. Sen fick jag lite panik. Va fan jag har ju slutat!!! Det var nära ögat.
Sista ciggen på nyårsafton och nu ska jag bannemig aldrig börja igen fy fan vilken last.

Nä nu ska jag förbereda mig till G W. och sen blir det nog sängen så jag inte somnar när barnen sjunger "den blomstertid nu kommer" imorn.

Kommentarer
Postat av: Camilla och Thomas

Hej söta du! Vi mår bra, trötta.. längtar till helgen! :D

Va fina bilder du lagt upp på ditt hem, snyggt!

2009-06-11 @ 19:45:31
URL: http://hososs.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: Tack!! :) Fortsätt gärna läsa min blogg:)

2009-06-11 @ 20:14:44
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: camilla

bättre me kaffe än öl kicki.

så klaga inte på mig för mö för då kanske ja börjar dricka öl som jag dricker kaffe... haha

Mmm vi är karraktärernas drottningar.

jiiihooo eller inte!!!!!

har fått upp hyllan och nu står den över toa.

blev bra.

jobbigt att få ihop den själv bara.

har säkert satt allt fel men nu står den upp där iaf haha. PUSS

2009-06-11 @ 22:42:03
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Thessa

Thank you darling! I know exactly were you are!!! Full koll på dig här förstår du ;0). Nädå men ja jag hör nog av mig, känns som om det behövs.



Och du, du har så rätt i allt annat oxå. Kan nog behövas en flytt för att kunna komma till ro igen.



Kram

2009-06-12 @ 00:13:14
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0