Gaaah!

Vilken värme! Nu sitter jag i husbilen och bloggar för Emma har bestämt sig för att sova här. Hon har tjatat och tjatat och tjatat om detta och det ena efter det andra har kommit i mellan så det har inte blivit av men nu så.
Det är så varmt här, det är som en stor bastu men hon ger sig inte hon ska sova här.
Har öppnat överallt så det kommer in luft och jag känner att det börjar att bli liiite bättre här.

Nu när jag sitter här så funderar jag lite på ombyggnad för det blir lite tight för oss tre att sova här, det går ju men som sagt tight då. Men det får bli ett senare projekt. Nu duger detta åt Fredrik under tiden han jobbar. Han kommer nog hem på helgerna så han får dras med den på veckorna iaf.

Nu är han....kan någon gissa. Ja visst garaget. Mekar som bara den. Vore ju kul om han kom körandes hem med amman nån dag sådär bara.
Såhär såg den ut för många år sedan när den var i någorlunda bra skick.
och såhär ser den ut nu

och här är min andra amma som blev stulen. Inte så fin i lacken men toppen annars.

Nu blev jag sugen på att köpa en till när jag kollade mina bilder. Farligt detta.
Nä nu ska jag se om jag kan glo på tv via datorn medans jag sitter här och svettas ihjäl.

Kommentarer
Postat av: Merja

Vad har ni gjort med bilen???

2009-06-01 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0