Fint kök

Har jag fått nu. Vilken skillnad det blev när jag bara fick upp hyllor på väggen.
Sen köpte jag gardiner till vardagsrummet, turkosa vad annars liksom. Har ju två fönster och jag hade inte ett enda dubbletter med gardiner så jag har ju bara haft ett par hängandes uppe. Såg ju ut som det bodde någon taikon här ju.
Sen fyndade både jag och Milla en badrumshylla för 9 kr. Det är värsta rean där nu så har ni funderingar på att ta er en shopping tur till Ikea så passa på nu.

Milla ska köpa mina dvd hyllor jag har i björk för nu har jag tröttnat på dom och vill ha svarta istället. Sen ska jag köpa en tv bänk för det har vi ingen alls nu. Så nu är det bara att vänta på löning..... seeeeegt!

Nu ska vi kolla på Supernatural!

Kommentarer
Postat av: Merja

Roligt att förnya lite i hemmet:)Får väl ta mig hem till er snart igen, var ju ett tag sen nu.

2009-06-08 @ 07:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0